میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

میز تلویزیون دیواری ساده و شیک

از آنجایی که اتاق نشیمن امروزه تبدیل به مکانی چندکاربره شده، هر چیزی که در آن قرار می گیرد باید در بالاترین سطح زیبایی و کیفیت باشد. گاهی اوقات یک میز تلویزیون ساده و شیک تنها چیزی است که یک نشیمن برای تبدیل شدن به مکانی زیبا و کاربردی به آن نیاز دارد. در این مطلب می خواهم به معرفی تعدادی از جدیدترین مدل های میز تلویزیون ام دی اف و چوبی بپردازم که مخصوص اتاق نشیمن های مدرن و ساده اما شیک و لوکس طراحی شده اند.


تمامی این مدل های میز تلویزیون ساده و شیک در رنگ و طرح های مختلف را می توان در خانه هایی زیبا و مدرن با ابعاد و مساحت مختلف استفاده کرد زیرا طراحی و نوع ساخت آنها به گونه ایست که می توان از آنها در اتاق نشیمن، هال-پذیرایی و حتی اتاق خواب هایی با ابعاد گوناگون به خوبی استفاده نمود. طراحان کاری کرده اند که بتوان این میزهای  زیبا و جذاب را که دارای کاربردهایی مختلف و وسیع هستند در هر قسمت از خانه به راحتی نصب و از آنها استفاده کرد. برخی از آنها بر روی زمین قرار گرفته و بعضی دیگر بر روی دیوار نصب می شوند اما مشخصۀ تمامی آنها زیبایی، جذابیت، مدرن بودن و مشتری پسندی بسیار بالای آنهاست.

شلف دیواری تلویزیون از انواع مدل میز تلویزیون های مدرن است که در انواع طرح های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در سالن پذیرایی و اتاق نشیمن طرح و رنگ باکس دیواری تلویزیون را انتخاب نمایید. 


نصب تلویزیون روی دیوار و استفاده از باکس های دیواری در اتاق نشیمن و سالن پذیرایی باعث ایجاد فضایی دلباز و بی نظیر می شوند از این رو امروزه انواع مدل های باکس دیواری تلویزیون برای دکوراسیون های مدرن و کلاسیک طراحی شده اند.

ترکیب اتاق نشیمن با فضاهای دیگر باعث شده بسیاری از طراحان مدرن در کنار میز تلویزیون قفسه ها و شلف های متعددی قرار بدهند که برای نگهداری لوازمی که از سایر اتاق ها به این مکان اضافه می شود فضای کافی وجود داشته باشد. به همین خاطر مدل هایی که در زیر مشاهده می کنید علاوه بر خود میز تلویزیون، از باکس و شلف دیواری نیز به میزان زیاد استفاده می کنند. همچنین طرح ساده و شیک این قفسه ها و میزها باعث می شود اتاق نشیمن خیلی شلوغ و بهم ریخته دیده نشود.


طرح های باکس دیواری تلویزیون و ال سی دی

با توجه به اینکه امروزه اغلب خانه ها به صورت آپارتمانی و در متراژ کوچک ساخته می شوند از این رو برای صرفه جویی در فضای سالن پذیرایی و نشیمن میز تلویزیون ها به صورت دیواری طراحی شده اند. میز تلویزیون های دیواری در انواع طرح های مختلف نظیر میز تلویزیون دیواری ساده و شلف دیواری تلویزیون طراحی شده اند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه شخصی تان از بین این مدل ها، میزی مناسب را انتخاب کنید. برای ساخت باکس دیواری تلویزیون از ام دی اف و چوب استفاده می شود و این مدل میزهای تلویزیون در انواع طرح های کوچک و بزرگ ساخته می شوند که بهتر است با توجه به ابعاد پذیرایی و نشیمن، ابعاد این مدل میز تلویزیون های دیواری را انتخاب نمایید.

در ادامه چند مدل شلف دیواری تلویزیون را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.


در برخی از مدل های شلف دیواری تلویزیون پنلی برای قرار دادن تلویزیون و سایر دستگاه های صورتی و تصویری ساخته می شود و در برخی از مدل ها نیز تلویزیون باید روی دیوار نصب شود و سایر قطعات و شلف ها در اطراف تلویزیون و در مکانی مناسب نصب می شوند.




میز ال سی دی کلاسیک

  راهنمای خرید میز تلویزیون

هر لوازمی که به منزل اضافه میکنیم می‌تواند روی زیبایی و چیدمان کل خانه تاثیر مثبت یا منفی بگذارد. برای اینکه میز ال سی دی LCD یا میز ال ای دی LED شما دکوراسیون کلی منزل شما را زیباتر کند، به نکات زیر دقت کنید:


اندازه میز تلویزیون:

 انتخاب میزی با اندازه و ابعاد مناسب یکی از قدم های مهم خرید میز تلویزیون است. اندازه صفحه تلویزیون با اینچ مشخص میشود. قبل از خرید میز، طول تلویزیون را به سانتیمتر اندازه بگیرید. هیچ وقت نباید به سراغ میز تلویزیون با طول کمتر از تلویزیونتان بروید؛ اما سعی کنید هیچ وقت هم میزی برای تلویزیونتان نخرید که درست هم اندازه آن باشد. حالت استاندارد این است که طول میز از هر دو طرف حدود 10 سانتیمتر بزرگتر از طول تلویزیون باشد. این نکته را به خاطر داشته باشید که هر چقدر اندازه میز تلویزیون بزرگتر و در عین حال متناسب باشد، دکوراسیون شما زیباتر و شیک تر به نظر میرسد.


جنس میز تلویزیون:

 قیمت انواع میز تلویزیون با توجه به جنس و امکانات آن متفاوت است. جنس های جدید و روز بازار میز تلویزیون چوبی و میز تلویزیون ام دی اف است که در عین شیک بودن، به مرور زمان کمتر خسته کننده میشوند، برای مثال میز تی وی TV چوبی نسبت به میز تی وی ام دی اف کیفیت بالاتری دارد و دوامش هم بیشتر است؛ اما قیمت خیلی بالاتری هم دارد. 

رنگ میز تلویزیون:

 میخواهید میز تلویزیون شیک و زیبایی داشته باشید؟ پس باید به رنگ محیط در محل قرار گیری دقت کنید. یکی از نکات اولیه قبل از خرید، تعیین جای تلویزیون است. این کار به شما کمک میکند تا بدانید میز تلویزیون قرار است در کنار کدام وسایل و کدام رنگ ‌ها قرار بگیرد. پس میتوانید رنگی را انتخاب کنید که به دکوراسیون و وسایل اطراف میز بیاید. به خاطر داشته باشید که اجباری نیست که رنگ ‌ها دقیقا عین هم باشند. رنگ ‌های هم‌ خانواده و مکمل انرژی بیشتری به محیط میدهند. برای مثال پس حتما به رنگ تلویزیونتان هم دقت داشته باشید تا هرگز میز تلویزیون ام دی اف سفید را برای تلویزیون مشکی انتخاب نکنید!

مدل میز تلویزیون:

 مانند تمام محصولات دیگر مدل میز تلویزیون ها هم در سبک ها و دسته ‌بندی‌ های مختلف قرار میگیرند. یکی از این دسته‌ بندی‌ ها دکوراسیون کلاسیک است. پس باید به این نکته هم توجه داشته باشید به اگر دکوراسیون خانه شما کلاسیک است باید به سراغ میز تلویزیون کلاسیک بروید تا دچار تضاد در دکوراسیون منزل خود نشوید. در مقابل، دکوراسیون مدرن قرار دارد پس چنانچه دکوراسیون شما در این سبک است حتما از میز تلویزیون مدرن برای خانه خود استفاده کنید.


در این مطلب با طراحی های جدید، شیک و متفاوت مدل میز تلویزیون کلاسیک آشنا می شوید. در ادامه مطلب همراه ما باشیید تا تصاویر زیبای این مدل میز تلویزیون را مشاهده نمایید.







میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون جزء ملزومات دکوراسیون داخلی منازل شده است زیرا نقش یه سزایی در طراحی داخلی و زیبایی سالن پذیرایی دارد. بدین منظور طراحی های متنوع میز تلویزیون در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است.


بعضی از افراد به دنبال طراحی های مدرن و امروزی مثل مدل میز تلویزیون پازلی و بعضی دیگر نیز به دنبال طراحی های کلاسیک و ساده می باشند. برای انتخاب میز تلویزیون کلاسیک بهتر است به رنگ بندی و سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی و یا اتاق نشیمن توجه کرد تا ناهماهنگی ایجاد نشود. محل قرار گرفتن میز تلویزیون در اتاق نشیمن هم مهم است و بایستی با توجه به فضایی که اشغال می شود، مدل میز تلویزیون را انتخاب نمود.


جنس مدل میز تلویزیون کلاسیک ممکن است شیشه، چوب، فلز، ام دی اف و یا ترکیبی از آن ها باشد. می توانید با توجه به وسایل دکوراسیون منزل خود مدل میز مورد نظرتان را انتخاب کنید.


میز ال سی دی ام دی اف جدید

تقریبا تا سه دهه پیش میز های تلویزیون به صورت سنتی و با استفاده از چوب و نئوپان ساخته می شد. اما با ورود  MDF   و همه گیر شدن آن، میز تلویزیون چوبی جای خود را به میز تلویزیون ام دی اف داد. از عمده دلایل استقبال از ام دی اف می توان به تنوع طرح و رنگ و کاربرد راحت تر و همین طور عدم نیاز به رنگ کاری اشاره کرد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر تلویزیون ها, میزهای تلویزیون نیز تغییر کردند. مدل های مختلف, متنوع و زیبایی از میز تلویزیون طراحی شده است که علاوه بر ظرافت, کارایی بسیار بالایی دارند. در این مطلب با مدل های جدید میز تلویزیون ام دی اف آشنا می شویم.


اگر اتاق نشیمن شما کوچک است براحتی میتوانید با استفاده از رنگ سفید و میز تلویزیون سفید آن را بزرگتر از چیزی که هست نشان بدهید. همانند نقاشی که از رنگ سفید برای عمق دادن به فضا استفاده می کند. دکوراسیون رنگ سفید همواره تمیز تر به نظر می رسد.
رنگ های روشن همچون رنگ سفید همواره به عنوان رنگ آرامش بخش شناخته شده اند. برای ایجاد حس آرامش بیشتر در فضا از دکوراسیون سفید و میز تلویزیون سفید استفاده کنید. با این کار علاوه بر آنکه فضای بزرگتر جلوه داده می شود، حس آرامش، آسایش و تعادل بیشتر را در فضای داخلی اتاق نشمین به وجود می آورید. رنگ های زیادی با سفید ترکیب می شوند که ظاهری منحصر به فرد در فضای داخلی منزل شما ایجاد می کند.



جدیدترین میز تلویزیون ام دی اف

با توجه به ضخامت و اندازه ی تلویزیون, مدل های مختلفی از میز تلویزیون ام دی اف طراحی شده است. این مدل های جدید و زیبا, کاربردهای زیاد دیگری نیز دارند. علاوه بر مدل های مختلف, میز تلویزیون های MDF در رنگ های مختلفی تولید می شوند که جذاب ترین آن ها سفید, مشکی, رنگ چوب می باشد. در ادامه جدیدترین مدل های میز تلویزیون ام دی اف را مشاهده خواهید کرد.






همان طور که مشاهده می کنید, اندازه میزهای طراحی شده متفاوت می باشد و می توان اندازه ی آن ها را بسته به فضای منزل انتخاب نمود. علاوه بر این, بسته به کاربرد و نیاز, این میزهای تلویزیونی ممکن است بزرگتر طراحی شوند.

میز تلویزیون جدید 2019

میز تلویزیون جدید سال 2019


مجموعه ای از میزتلویزیون های مدرن که امسال مد شده اند  گزینه های مختلفی را برای زیبایی شناسی و کاربردی بودن ارائه می دهد. برخی میز تلویزیون ها نازک و کم جا هستند ، در حالی که برخی دیگر کل دیوارها را پوشانده اند و فضای ذخیره سازی زیادی را در اختیار خانواده قرار می دهد. در این بخش از "بی پرت هوم" با انواع میز تلویزیون جدید 2019 آشنا خواهید شد.

میز تلویزیون های که در آن انواع لوازم سرگرمی قرار می گیرد نیاز به فضای زیادی دارند. این مدل ها در خانه های بزرگ که اتاق نشیمن بزرگی نیز دارند طرفدار بیشتری دارد. زیرا آنها به ایجاد یک نقطه کانونی در اتاق اصلی و همچنین اشغال فضاهای خالی  کمک می کند. برخی از این مدل ها می توانند ساده یا دارای درب کشویی باشند.

تلویزیون های چند منظوره عالی هستند. این میز از دو قسمت تشکیل شده است یک قسمت آن متحرک بوده و به شما امکان می دهد  که در هر سویی آن را بچرخانید.

ایجاد یک میز تلویزیون ارزان و در عین حال کاربردی و زیبا کار چندان دشواری نیست. در مدل های میز تلوزیون 2019 میز تلویزیون های ارزان قیمت و در عین حال کاربردی بسیار دیده می شود. با استفاد از شلف ها و ورق های ام دی اف یک الگوی جالب در اطراف تلویزیون ایجاد کنید. این مدل جز مدل های میز تلویزیون دیواری 2019 قرار دارد.

یوو بوژینوفسکی، طراح معروف یک میز تلویزیونی مدرن و مبتنی بر فناوری را طراحی کرده و آن را در گوشه ای از اتاق قرار داده است. پایه ی این میز کاملا به دیوار متصل شده است.
کنتراست بین تلویزیون سیاه و دیوارهای سفید نیز یک جلوه ی  شیک ایجاد می کند در حالی که نور آبی زیبایی آن را بیشتر می کند. 

کارل دیر  این خانه را در بایرن آلمان طراحی کرده اند. در هنگام ساخت خانه محل مناسب برای قرار گیری تلویزیون انتخاب شده است.

طراح در این اتاق تلویزیون را روی یک پایه قرار داده اند تا فضای کمتری در اتاق را اشغال کنند. به نظر می رسد این مدل نیز بسیار کاربردی است زیرا کابل ها از طریق پایه عبور کرده تا در معرض دید قرار نگیرد. این مدل برای فضاهایی که بسیار کوچک است مناسب می باشد. مدل های مشابه نیز طراحی شده اند که به این سادگی نیستند اما کوچک و کم جا هستند.

پانل چرخشی در این میز اجازه می دهد تا انعطاف پذیری بیشتر در هنگام تماشای تلویزیون داشته باشند. فضای ذخیره سازی به اندازه کافی برای دستگاه های خارجی و سایر رسانه های دیگر موجود می باشد. این نوع سبک ها در انواع میز تلویزیون فانتزی قابل مشاهده هستند.

این میز تلویزیون مدرن که طراحان نام آن را کبری گذاشته اند( به دلیل الهام گرفتن از مار کبری) مظهر یک طراحی مینمالیسم است. همچنین مجهز به چرخ ها و قفسه ای برای مجلات مختلف و دستگاه های  الکترونیکی کوچک است و میتواند در گوشه های مختلف اتاق قرار گیرد.

این میز تلویزیون مدرن شبیه میز تلویزیون های مستطیل شکل معمولی است اما مزایای خوبی دارد. این میز دارای  دو کشو برای ذخیره سازی  لوازمی است که دوست دارید پنهان شوند  در حالی که فضای باز اجازه می دهد تا اشیاء تزئینی بیشتری نمایش داده شود. اگرچه با چنین طراحی جذاب، نیاز به اضافه کردن اشیا تزئینی نخواهید داشت.

قفسه های دیواری میکس شده با میز تلویزیون بسیار کاربردی  هستند. آنها حتی می توانند کل کتاب های شما را در خود  نگه دارند. این طراحی همچنین می تواند در اتاق های کوچکتر نیز بکار برده شود تا فضای بیشتری در اختیار شما قرار گیرد..

اگر ایجاد یک شلف زیبا در بالای تلویزیون این امکان را برای شما فراهم می کند که لوازم تزئینی و گلدان های خود را روی آن قرار داده و آن را زیباتر کنید و میز شما را از حالت یک میز تلویزیون ساده خارج می کند.

طراح در این سبک به جای استفاده از پانل های چهارگوش و همیشگی از پانل دایره ای استفاده کرده است تا شکل جدیدی به نمای اتاق بدهد. اگر به دنبال طرح های جدید و زیبا و هستید این مدل می تواند برای شما مناسب باشد. طراح شلف هایی را در بالای استند جهت کاربردی تر کردن آن تعبیه کرده است. در ادامه مدل های دیگری از میز تلویزیون مدرن 2019 آورده شده است.  

میز تلویزیون براق یا هایگلاس

میزهای هایگلاس جلوه بسیاری زیبایی به محیط شما می دهند که این به دلیل انعکاس نور توسط بدنه میز است. میز تلویزیون هایگلاس می تواند در رنگ های متفاوتی کار شود برای اطلاعات بیشتر در مورد این نوع از میز مطلب میز تلویزیون هایگلاس را مطالعه کنید.

میز تلویزیون سفید

رنگ سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ ها در محصولات دکوراسیون داخلی است. استفاده از میز تلویزیون سفید محیط وسیع تری تداعی می کند و این به دلیل رنگ روشن استفاده شده در میز است.