میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

ست کردن فرش و مبل

یکی از مهمترین نکات برای رسیدن به دکوراسیونی خاص و زیبا، داشتن تعادل و هماهنگی و ایجاد آن بین عناصر مختلف یک دکوراسیون است. از بهترین روش ها برای ایجاد تعادل و هماهنگی ست کردن رنگ های اجزای مختلف دکوراسیون به ویژه فرش و مبل است‌.
با توجه به اینکه این دو عنصر از بزرگترین وسایلی هستند که در اتاق نشیمن توجه ها را به خود جلب می کنند، نه تنها از لحاظ رنگ باید با هم مطابقت داشته باشند بلکه باید اندازه آنها نیز به درستی و دقت انتخاب شود.
 در این مطلب قرار است چند نکته درباره ست کردن فرش و مبل و طراحی اصولی منزل خود بدانید. در ادامه با ما همراه باشید

نکات مهم برای انتخاب فرش نسبت به مبل
انتخاب فرش همرنگ مبل
اگر شما طرفدار دکوراسیونی مینیمال و یکدست هستید، فرشی که همرنگ مبلمان شما باشد فضای دلخواهتان را ایجاد می‌کند. سادگی این سبک باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد، اما پیشنهاد ما این است که رنگ فرش شما از همان توناژ ولی کمی تیره و یا روشن‌تر باشد و همچنین خوب است تا دیگر وسایل شما از رنگ‌های متفاوتی استقاده شود که فضا خسته کننده و بی روح به نظر نرسد.

بافت مبل و فرش
استفاده از عناصر که بافت های متنوعی دارند می تواند یه جذابیت یک فضا کمک کند. یکی از ساده ترین و کاربردی ترین انتخاب ها این است که یک بافت متضاد برای فرش و مبل خود انتخاب کنید. برای مثال یک فرش نرم با پرزهای بلند در مقابل یک مبل با پارچه ای مثل کتان که ساختار منسجم تری دارد.
توصیه و پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک فضای جذاب تر این است که تا جایی که می توانید عناصر با بافتهای مختلف را به آن اضافه کنید‌. اما در یک تناژ رنگی باقی بمانید!

انتخاب فرش همرنگ کوسن ها
مدل دیگر از ست کردم فرش و مبل، ست کردن آنها با کوسن است. خیلی از افراد دوست ندارند رنگ فرش با بدنه مبل آنها یکسان باشد؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید، می‌توانید از کوسن‌ها کمک بگیرید. با خرید فرشی همرنگ کوسن و یا دوختن کوسن‌هایی همرنگ فرش، به صورت نامحسوسی میان فرش و مبل‌ها تناسب ایجاد می‌کنید و شاهد منظره‌ای دلنشین خواهید شد!

از رنگ سبز غافل نشوید
رنگ سبز سرشار از انرژی و عشق است. استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون داخلی زیبایی منزل و یا محل کارتان را دوچندان می‌کند. ترکیب این رنگ در کنار رنگ‌های زرد جذابیت ظاهری زیبایی را ایجاد می‌کند.
بنابراین اگر می‌خواهید از تکنیک رنگ‌های متضاد استفاده کنید، برای ست کردن مبل زرد از فرش زرد رنگ استفاده کنید. البته مبل سبز با رنگ‌های دیگر هم ست می‌شود و این بستگی به میزان علاقمندی شما دارد.

شکل فرش
مطمئن ترین راه برای ایجاد یک دکوراسیون هماهنگ این است یا یک فرش مستطیلی انتخاب کنید که با نحوه چیدمان و شکل مبل ها نیز هماهنگی دارد. اما اگر دوست دارید که متفاوت تر عمل کنید و دکوراسیونی خاص و جذاب داشته باشید به شما استفاده از فرش های گرد را نیز پیشنهاد می کنیم این زیبایی را میتوانید با یک آینه گرد به اوج برساینید.

  انتخاب رنگ مکمل برای فرش و مبل
هنگام انتخاب رنگ فرش قانونی وجود ندارد، فقط پیشنهاداتی برای زیباتر شدن منزل به شما ارائه می‌شود که یکی از این پیشنهادات جذاب، استفاده از فرشی است که همرنگ مبلمان شما نباشد. البته به این معنی نیست که هر رنگی را می‌توان خریداری کرد، بلکه منظور رنگ‌های مکمل و مناسبی است که زیبایی خانه شما را چند برابر می‌کند. دقت کنید که باید فرش مورد نظر با تمام دکور خانه هماهنگ باشد. با نکاتی از ست کردن فرش و مبل زیبایی خانه خود را چند برابر کنید.

فقط میز جلومبلی روی فرش!
اگر نشیمن شما محدودیتی ندارد و به اندازه کافی بزرگ است، حتما این سبک چیدمان را امتحان کنید‍! کافیست فرشی با طرح و سبک دلخواهتان را با ابعادی خریداری کنید که هیچ یک از پایه‌های مبل روی فرش قرار نگیرد تا نقطه کانونی خانه خود را بسازید. البته توجه داشته باشید فرش شما زمین بازی نیست که هیچ وسیله ای روی آن قرار نگیرد، بهتر است از یک میز جلو مبلی برای خالی نبودن فضا استفاده کنید. هرچقدر هم که مبلمان و فرش‌های شما زیبا و برازنده باشند، بدون میز جلو مبلی آن‌طور که باید جلوه خود را نشان نمی‌دهند، پس سعی کنید در انتخاب میز جلو مبلی خود کمی وسواس به خرج دهید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد