میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

انواع دراور و کاربرد آن

امروزه دراور‌ها یکی از اجزاء اساسی و عضو جدایی ناپذیر اتاق‌ خواب‌ها هستند. دراورها وظیفه مرتب سازی و طبقه بندی لباس‌ها و دیگر وسایل را دارند. دراور از نظر ظاهری صرفا شامل کشو‌های متعددی است که به صورت افقی و با استفاده از ریل‌ جا به جا می‌شوند.


دراور چیست؟

دراور یکی از کاربردی‌ترین وسایل موجود در اتاق خواب است که می‌تواند کمک بسیاری در مرتب کردن اتاق خواب داشته باشد. انواع مدل های دراور دارای کشوهای جادار و بزرگی هستند که به صورتی افقی طراحی می‌شوند و از این کشوها می‌توان برای طبقه‌بندی و مرتب کردن وسایل موجود در اتاق خواب، لباس‌ها، عطر و شانه و... استفاده کرد. دراورها ممولا جزئی از سرویس خواب به حساب نمی‌آیند و به صورت جداگانه به فروش می‌رسند، چرا که سرویس خواب در حالت کلی شامل تخت، پاتختی و میز آرایش و آینه است، ولی بسیاری از تولیدی ها طرح و مدل دراور را نیز ست با سرویس خواب تولید می‌کنند تا افرادی که قصد خرید دراور سرویس خواب را نیز دارند، در ست کردن آن با سایر وسایل نظیر تخت و میز آرایش به مشکل برنخورند.



دراور چوبی و نقش آن در دکوراسیون داخلی

امروزه دراور‌ چوبی به سبب کارایی مطلوب و زیبایی در چیدمان، یک وسیله ضروری در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود. دراور، در طرح و رنگ‌های مختلفی وجود دارد که کاربرد اصلی آن در مرتب‌سازی و طبقه‌بندی لباس‌ها و دیگر وسایل است. دراور چوبی با توجه به مدل و کاربری آنها در فضاهای مختلف قابل استفاده هستند. ویژگی‌های اصلی یک دراور کشو‌های متعددی است که به صورت افقی وجود دارد و می تواند به وسایل شما سرو سامان بدهد.


دراور کلاسیک و مدرن

دراورهای کلاسیک معمولا در رنگ بندی محدود هستند، اما دراورهای مدرن رنگ های مختلفی دارند. سبک های کلاسیک و سلطنتی معمولا در رنگ های سفید و طلایی تولید می‌شوند که بیانگر حس اشرافی و تجملاتی هستند، اما دراورهای مدرن معمولا در رنگ های مختلف تولید می‌شوند تا بتوانند پاسخگوی سلیقه های مختلف باشند. برای مثال می‌توان درارو زرد رنگ، سفید، زرشکی، مشکی، رنگ چوب و... را به آسانی در بازار و یا فروشگاه اسپرلوس دکور پیدا کرد.

کدام جنس دراور بهتر است؟

جنس دراورها معمولا از ام دی اف برای تولید دراور استفاده می‌شود و علت آن نیز این امر است که در صورت استفاده از چوب برای تولید این وسیله کاربردی، قیمت دراور بسیار بالا خواهد بود. به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان از ام دی اف برای این امر استفاده می‌کنند.


سفارش ساخت دراور مدرن و اسپرت دراورهای مدرن نسبت به سایر سبک و طرح ها مدل متنوع تری دارند و می‌توانند پاسخگوی سلیقه‌های بیشتری باشند. دراور اسپرت نیز در رده بندی سبک مدرن قرار می‌گیرد و برای سلیقه های خاص و رده های سنی نوجوان بسیار مناسب است.



دراور ام دی اف

این روزها ام دی اف نام و نشانی برای خود به پا کرده و در ساخت هر وسیله ای نقش بسزایی دارد. دراور جدید ام دی اف یکی از زیباترین و جذاب ترین وسیله ای است که حضور آن در خانه می تواند در افزایش فضای ذخیره شما تاثیر چشم گیری داشته باشد. این دراوری که در تصویر مشاهده می کنید، یک دراور سه کشویی است که با طراحی و رنگ بسیار مینیمال و دوست داشتنی می تواند در گوشه ای از خانه شما خودنمایی کند. دراورهای ام دی اف در هر رنگی که مدنظر شما باشد، ساخته می شود. در این میان، به یاد داشته باشید که برای انتخاب رنگ دراور حتماً تم رنگ کلی محیط را در نظر بگیرید.

هماهنگی و همخوانی دراور جدید با محیط اطرافش جلوه بسیار خاص و زیبایی را به آن می بخشد. البته مسلم است که دراورهای ام دی اف می توانند در هر شکل و مدلی ساخته شوند. شما تنها کافیست طرح مدنظر خود را به تولیدکننده مربوطه نشان دهید تا پس از مدتی دقیقا همان دراور را دریافت کنید.


دراور ام دی اف با چهار چوب فلزی

استفاده از فلز به تنهایی در ساخت دراور توصیه نمی شود؛ چرا که عمر و دوام آن کم بوده و نمی تواند زیبایی چندانی را به محیط بیفزاید. اما بی شک ارزان بودن فلز یکی از مزیت های آن به شمار می رود. با این حساب می توان با ترکیب ام دی اف و فلز به محصول مورد نظر رسید که هم زیبا و چشم گیر بوده و هم از لحاظ هزینه ارزان تر باشد. این 2 متریال در ترکیب با یکدیگر می توانند یک محصول فوق العاده را به وجود آورند. دراور ام دی اف با چارچوب فلزی ترکیب جالبی را عرضه کرده و قیمت ارزان و دوام بالا را به ارمغان می آورند. توجه داشته باشید که ترکیب رنگی هماهنگ میان آن 2 نیز لازم بوده و بر جلوه بصری زیبای آن می افزاید.


دراور با چوب راش

راش یکی از انواع پرکاربرد چوب در لوازم چوبی منزل است. چوب راش علاوه بر قیمت مناسب‌ به نسبت چوب گردو دارای ظاهری زیبا است و مقاومت آن در برابر فشار بسیار خوب است.


اندازه و سایز دراور‌های چوبی

دراورها در اندازه‌های مختلف با توجه به فضای در دسترس تولید می‌شود. همین موضوع باعث می‌شود که دراور چوبی نسبت به کمد قابل دسترس و مفیدتر باشد. مخصوصا در فضاهای کوچکی که امکان زدن کمد وجود ندارد می‌توان دراورهای زیبایی طراحی و تولید کرد. به همین منظور دراورهایی با طول زیاد اما ضخامت کم و برعکس در طول کم و ارتفاع زیاد طراحی می‌شوند. بدین صورت می‌توان در هر اتاق خوابی با هر پلانی از آن‌ها استفاده کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد