میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

دکوراسیون آشپزخانه

امروزه با ساخت و ساز جدید و ارتباط آشپزخانه با اتاق های دیگر، دکور آشپزخانه نقش مهمی در زیباسازی خانه دارد. بنابراین چیدمان آشپزخانه بسیار مهم است. وسایلی مانند یخچال، اجاق گاز، قابلمه و ظروف مختلف باید در جای خود قرار داده شوند. برای واحدهای کوچک، طراحی مناسب و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه باعث می شود آشپزخانه کمتر شلوغ و نامرتب به نظر برسد. در این نوع خانه ها اغلب جلوی آشپزخانه را باز می گذارند تا محیط بزرگتر به نظر برسد.


به علاوه، داشتن یک آشپزخانه کوچک لزوماً به معنای کمبود فضا نیست. آشپزخانه های کوچک با طراحی حرفه ای نسبت به آشپزخانه های بزرگ برتری دارند. یک آشپزخانه کوچک در صورتی جذابیت بیشتری پیدا می کند که تمام مراحل تغییر دکور آن به بهترین شکل ممکن انجام شود. در بسیاری از این تغییرات بازسازی، شما نیازی به افزایش اندازه آشپزخانه خود ندارید. برای داشتن یک آشپزخانه قابل مدیریت فقط باید اصول اولیه طراحی فضای کوچک را بدانید.


طراحی داخلی آشپزخانه

در مرحله اول باید سبک کلی و غالب آشپزخانه را مشخص کنید و سپس اقدام کنید. پس از تعیین سبک دکوراسیون آشپزخانه، لازم است کابینت ها را با توجه به سبک دکوراسیون انتخاب کنید.


حالا نوبت به ظروف و ظروف مورد نیاز آشپزخانه و میز ناهارخوری می رسد که باید خریداری شود و در سر جای خود گذاشته شوند و چیدمان این وسایل اهمیت ویژه ای دارد چون باید علاوه بر این که وسایل مورد نیاز دم دست شما باشند تا آشپزی و پذیرایی به راحتی انجام شود، لازم است که زیبایی و نظم آشپزخانه کاملا رعایت شود انجام این کار آسان است، نیاز به رعایت کامل زیبایی و نظم آشپزخانه دارد و این قسمت را از بی نظمی خالی می کند، زیرا این قسمت دارای حجم زیادی از وسایل است، زیرا نامنظم بودن وسایل در آشپزخانه باعث می شود خانه نامرتب به نظر برسد.


انتخاب کابینت برای آشپزخانه و همچنین میز و صندلی، یخچال، گاز و ... کار ساده ای نیست، به خصوص زمانی که فضای کوچکی دارید. زیرا تمامی این دستگاه ها باید به گونه ای خریداری شوند که پاسخگوی نیاز شما باشند و با پولی که دارید مطابقت داشته باشند.

پس از این مرحله، انتخاب سنگ یا اسلب برای قرار دادن روی کابینت اهمیت پیدا می کند، زیرا تنوع محصولات در این زمینه در حال افزایش است و انتخاب مناسب از بین آنها دشوار است.


نور مناسب: رنگ های پر جنب و جوش منعکس کننده هستند و برای آشپزخانه های کوچک مناسب هستند. اما ایجاد عمق در آشپزخانه را فراموش نکنید. این عمق ها با رنگ های تیره ایجاد می شوند. به عنوان مثال، یک کابینت سبک با دیوارهای خاکستری بین کابینت ها

سینک را کوچک انتخاب کنید: سینک های دوتایی بزرگ همیشه بهترین انتخاب نیستند. اگر از یک سینک کوچک در آشپزخانه خود استفاده کنید، فضای بیشتری برای تهیه غذا خواهید داشت.

از چراغ های آویز استفاده کنید: چراغ های آویز ایده بسیار خوبی برای افزودن نور بیشتر به آشپزخانه کوچک هستند. اگر قصد دارید یک جزیره باز به آشپزخانه خود اضافه کنید، هنگام تزئین، این چراغ ها را فراموش نکنید. در انتخاب لوستر آشپزخانه به اندازه آن بیشتر توجه کنید. زیرا چراغ های بزرگ و سنگین در آشپزخانه شما جا نمی شود.

هیچ فضایی را از دست ندهید: ذخیره سازی در آشپزخانه با فضای محدود ممکن است دشوار باشد. خوشبختانه، تولیدکنندگان کابینت آشپزخانه این روزها در مورد نحوه طراحی کابینت آشپزخانه کوچک بسیار باهوش هستند. استفاده از کابینت هایی که تا سقف می رسند یکی از پرکاربردترین روش های نگهداری در آشپزخانه است.

دکور آشپزخانه کوچک خود را با تغییر فضای بین کابینت ها تغییر دهید: فضای بین کابینت ها فرصت بسیار خوبی را ایجاد می کند تا با هزینه کم رنگ خود را به آشپزخانه اضافه کنید. اگر قصد دارید از کابینت های ساده در آشپزخانه استفاده کنید، بهتر است فضایی را انتخاب کنید که شلوغ تر باشد.

از یخچال های بلند و باریک استفاده کنید: در سال های اخیر با کوچک شدن فضای خانه، تولیدکنندگان لوازم خانگی نیز محصولاتی را تولید کرده اند که در این فضاها مناسب باشد. از یک یخچال بلند و باریک استفاده کنید تا کمترین فضای آشپزخانه شما را اشغال کند.



آشپزخانه مدرن

اگر می خواهید آشپزخانه ای مدرن داشته باشید باید جنبه های زیادی را در نظر بگیرید اولین نکته ای که در این قسمت باید به آن توجه کرد این است که ظاهر فضای کلی خانه باید ساده و آرام باشد به این ترتیب هر وسیله ای در در جای خود قرار دارد و تا حد امکان باید از مصرف آن خودداری کرد.اقلام اضافی را روی پیشخوان ها و جزایر آشپزخانه، کابینت ها و موارد دیگر نگهداری کنید. علاوه بر این، در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه مدرن، توصیه می‌شود رنگ‌هایی را انتخاب کنید که فضای خانه را هیجان‌انگیز نشان ندهند، اما چشم‌نواز به نظر برسند.


چیدمان آشپزخانه

آشپزخانه را بچینید، کابینت ها را با توجه به شکل و معماری خانه در موقعیت های مشخص قرار دهید، وظیفه شما این است که وسایل آشپزخانه و کابینت ها را بچینید و وسایل کاربردی تری را روی کابینت ها قرار دهید. برای این منظور بهتر است وسیله های سنگین تر و بلورها را در کابینت های پایینی قرار دهید و وسایل سبک تر را در کابینت های بالایی بگذارید و وسیله‌ای که کاربرد بیشتری در پخت و پز دارند و همچنین وسایل پذیرایی را در جلوی دست قرار دهید تا برای پذیرایی و استفاده روزمره دچار مشکل نشوید. بر روی کابینت ها هم چاقو ها و کارد های پرکاربرد و همچنین سماور و غیره را قرار دهید و بهتر است از تراکم وسایل در یک نقطه بخصوص جلوگیری کنید زیرا زیبایی فضا گرفته می شود.


جزیره آشپزخانه

اخیراً بسیاری از آشپزخانه ها دارای جزایر آشپزخانه یا پیشخوان آشپزخانه هستند، این یک فضای خاص در وسط آشپزخانه است که دور آن خالی است و می توانید به راحتی در آن جابجا شوید، جزایر آشپزخانه معمولاً خالی هستند یا قسمتی برای شستن ظروف قرار می دهند. ، جایی برای قرار دادن چیزها در زیر وجود دارد. یک جزیره آشپزخانه بسته به نوع بازسازی خانه شما می تواند کاملاً متفاوت به نظر برسد.


قیمت دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

قیمت بازسازی آشپزخانه در ایران به عوامل زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل قیمت کابینت آشپزخانه است. روش صحیح قیمت گذاری کابینت آشپزخانه به عواملی مانند بدنه کابینت و درها، لولاها و حتی دستگیره ها و مواد پایه بستگی دارد.هزینه ساخت و نصب نیز با توجه به میزان کار و زمان صرف شده و همچنین نوع آن متفاوت است. تزیین. طرح. مواد مورد استفاده در ساخت کابینت شامل پانل های بدنه، پانل درها و نماهای رنگی، پانل های بالایی و لوازم جانبی می باشد.


نقش کاشی در کابینت آشپزخانه

طرح های کاشی می تواند شامل ساده یا گلدار، براق یا مات و سایر ویژگی ها باشد. انتخاب بین این طرح ها به سلیقه شما و میزان بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید بستگی دارد. به غیر از کاشی، می توانید از سنگ های مختلف نیز برای تزیین آشپزخانه خود استفاده کنید، طرح های فوق العاده ای روی کاشی ها یا سنگ ها ایجاد کنید و با کمک سبک های مختلف، طراحی آشپزخانه خود را زیباتر کنید. بنابراین در انتخاب کاشی آشپزخانه علاوه بر توجه به اندازه کاشی ها باید به طرح و رنگ کاشی ها نیز توجه کرد. طرح و رنگ کاشی ها به بهترین وجه با سایر وسایل آشپزخانه هماهنگ می شود.


بهترین سبک های پرده برای بازسازی آشپزخانه

از آنجایی که محیط آشپزخانه به احتمال زیاد آلوده به کثیفی است، پرده های استفاده شده در آشپزخانه باید در برابر نور مقاوم بوده و قابل شستشو باشند. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، بهتر است از پرده های رنگ روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر و بزرگتر به نظر برسد. اگر آشپزخانه روشنی دارید و نور ممکن است شما را آزار دهد، می توانید از پارچه های تیره برای کنترل میزان نور ورودی استفاده کنید. پرده های سوراخ دار نوعی پرده هستند که در طرح های شیک و متنوعی ارائه می شوند تا ضمن پوشاندن مناسب پنجره ها جلوه ای خاص در فضای آشپزخانه ایجاد کنند.


اصول خرید فرش آشپزخانه

فرش ها و گلیم های مورد استفاده در آشپزخانه باید سبک و باکیفیت و به راحتی تمیز شوند.چون فعالیت های زیادی در آشپزخانه انجام می شود معمولاً فرش های آشپزخانه نیاز به تمیزکردن بیشتر دارند.توصیه می شود از آشپزخانه ماشینی استفاده کنید. فرش هایی با جذب رطوبت کمتر؛ زیرا رطوبت باعث پوسیدگی و آسیب فرش می شود. نکته مهم دیگر در انتخاب فرش آشپزخانه، رنگ فرش است. به خاطر داشته باشید که این فضای پرتردد راحت تر از حد معمول کثیف می شود. البته انتخاب رنگ فرش آشپزخانه کاملاً به سلیقه شخصی بستگی دارد، اما بهتر است در صورت عدم توجه به مکان هایی که ممکن است باعث دردسر شوند بیشتر توجه کنید.


تاثیر نور در دکوراسیون آشپزخانه

امروزه آشپزخانه ها به صورت اوپن ساخته می شوند و نور از دیگر فضاهای خانه به داخل آشپزخانه می تابد. اگرچه این نور غیرمستقیم است و قدرت کافی ندارد، اما می تواند فضای آشپزخانه شما را تا حدودی روشن کند، البته به شرطی که خود قسمت های پذیرایی و نشیمن از نور کافی و ایده آل برخوردار باشند. یکی دیگر از منابع روشنایی آشپزخانه که باعث روشن شدن آشپزخانه می شود، لامپ ها و وسایل روشنایی است که به طور مصنوعی در آشپزخانه استفاده می شود. در واقع اگر نورپردازی در آشپزخانه مناسب و کافی باشد، علاوه بر اینکه آشپزخانه را به خوبی روشن می کند، می تواند جلوه ای بسیار زیبا و شیک را نیز به فضا ببخشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد