میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

تزئین میزتلویزیون

تقریبا هرکسی تمایل دارد که میز تلویزیون خود را تزیین کند. تزیین میز تلویزیون روش‌های مختلفی دارد که مطابق سلیقه یک یا چند مورد انتخاب می‌شود. همان طور که می‌دانید عناصر بسیار زیادی برای دکور کردن این قسمت وجود دارد، اما اینکه کدام ایده زیباتر و هماهنگ‌تر با دکوراسیون داخلی منزل شماست، قابل تامل بوده و جای بحث دارد

ایجاد یک ظاهر زیبا کار چندان دشواری نیست. میز های تلویزیون با سبک های مختلف تزیین می شوند تنها لازم است، در وهله اول بهترین میز را برای دکوراسیون خود انتخاب کرده و همچنین تزیین میز تلویزیون را نیز بسیار جدی بگیرید. در ادامه چند پیشنهاد ویژه را برایتان ذکر کرده ایم تا انتخاب برایتان ساده تر گردد.


انواع تزیین میز تلویزیون بر اساس نوع میز

امروزه با توجه به تمامی سبک های چیدمان میز تلویزیون های خاصی طراحی و تولید می شود که می توان با استفاده از وسایل تزئینی کنار تلویزیون، دیزاین میز تلویزیون را چندین برابر کرد. برای تزیینات میز تلویزیون در ابتدا به سبک دکوراسیون منزل خود، محل قرار گیری و سلیقه خود توجه نمایید.

میز تلویزیون مینیمال: امروزه مدل های مینیمال طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا پیدا کرده اند، زیرا مردم معتقد هستند که زیبایی در سادگی است. از آن جایی که مدل های مینیمال بسیار ساده و کاربردی می باشند، در تمام دکوراسیون ها به سادگی قرار خواهند گرفت و ظاهری بی نظیر را برای اتاق نشیمن شما به ارمغان می آورند. علاوه بر آن، فضای کمی را اشغال می کنند. این ویژگی برای آپارتمان های امروزی که بسیار کوچک هستند، فوق العاده می باشد. برای داشتن یک دکوراسیون مدرن، لازم است وسایل های مدرن نیز داشته باشید، میز تلویزیون مینیمال، با سادگی و جذابیتی که دارد، ظاهری بی نظیر را به منزل شما می بخشد. همچنین به دلیل اندازه کوچک و جزئیات کمی که دارد، می توان ادعا کرد که تزیین میز تلویزیون مینیمال نیز بسیار ساده و بدون دردسر می باشد.

میز تلویزیون کلاسیک: این مدل میز ها اغلب به وسیله چوب های با دوامی مانند ماهون و بلوط ساخته شده اند. افرادی که به دنبال نمونه های تیره رنگ هستند، می توانند با انتخاب چوب ماهون، به خواسته خود دست پیدا کنند. میز های کلاسیک، به سادگی نمونه های مینیمال نیستند و شامل جزئیات بیش تری می باشند. حتی ممکن است، شاهد تعدادی حکاکی سنتی بر روی چوب ها باشید. این مدل دوام و طول عمر بسیار بالایی دارد. از آن جایی که یک جذابیت کلاسیک دارد، همیشه ترند بوده و هیچ گاه از مد نمی افتد. اما لازم به ذکر است که تزیین میز تلویزیون کلاسیک اصلا ساده نیست و به دقت بالایی احتیاج دارد. به طور کلی اگر به دکوراسیون های سنتی با جزئیات زیاد علاقه دارید، انتخاب این میز تلویزیون را به شما پیشنهاد می کنیم. در غیر این صورت بهتر است، نمونه های دیگر را بررسی کنید.


تزیین میز تلویزیون با گلدان

تزیین میز تلویزیون را می‌توان با گلدان‌ها انجام داد. گلدان‌ها در سایز‌ها و جنس‌های مختلفی نیز وجود دارند که متناسب با ابعاد تلویزیون و میزتان قادر خواهید بود از آن‌ها استفاده کنید، اگر تمایل به استفاده از گلدان‌های سایز بزرگ دارید آن‌ها را کنار میز تلویزیون و بر روی زمین قرار دهید به طوری که جلوی تلویزیون را نپوشاند. اگر روی گلدان تعدادی گل طبیعی قرار دهید به زیبایی هر چه بیشتر آن افزوده‌اید.



تزیین میز تلویزیون با شمع

شمع‌ها از سالیان دور در بازار وجود داشته‌اند. برای ساخت شمع‌های تزیینی از قطر و ارتفاع مختلفی استفاده می‌شود تا در موقعیت‌های مناسب بتوان از آن استفاده کرد. شمع‌ها به قدری زیبا شده‌اند که در بدنه آن‌ها از اکلیل، مروارید، گل و سایر المان‌های تزیینی استفاده شده است. حتی از شمع‌های تزیینی می‌توانید به صورت واقعی استفاده کنید. آموزش‌های زیادی در فضای مجازی و سایت‌های پر بازدید مانند آپارات و یوتیوب وجود دارد که با ایده گرفتن از آن‌ها می‌توانید پارافین شمع را آب کرده و مجدد از آن‌ها شمع دلخواه خود را بسازید.


مخفی کردن لوازم الکتریکی غیر قابل استفاده: هیچ چیزی ناخوشایند تر از یک میز تلویزیون شلوغ نیست. قبل از شروع تزیین میز تلویزیون، لازم است اطراف آن را کمی خلوت کنید. لوازم الکتریکی که از آن ها استفاده نمی کنید را مخفی کرده و فضایی مینیمال را ایجاد کنید. همچنین با نصب درب یا کشو بر روی میز تلویزیون خود، می توانید لوازم اضافی را به راحتی مخفی کنید. هنگامی که فضایی خلوت داشته باشید، استفاده از یک آیتم کوچک مانند یک گلدان مدرن، در کنار میز، می تواند نمایی بی نظیر را در سالن پذیرایی شما ایجاد کند.

تزیین دیوار بالای تلویزیون: یک راه دیگر برای تزیین میز تلویزیون، استفاده از انواع تابلو ها، آینه ها یا بشقاب های تزیینی بر روی دیوار بالای آن ها است. اگر چه برخی از کارشناسان معتقد هستند که تلویزیون موجب می شود حواس مهمان ها از آثار هنری پرت شود، اما هیچ سند قابل قبولی برای اثبات آن وجود ندارد.


تزیین میز تلویزیون با مجسمهمجسمه‌ها آیتمی هستند که خلاقیت ذهن سازنده را می‌رسانند. از مجسمه‌ها برای تزیین میز تلویزیون به دو حالت می‌توان استفاده کرد:


  • حالت اول: استفاده از مجسمه بر روی میز تلویزیون
  • حالت دوم: استفاده از مجسمه در کنار میز تلویزیون

معمولا مجسمه‌هایی که در کنار میز تلویزیون قرار می‌گیرند سایز بزرگی دارند. مجسمه‌ها از مواد مختلفی ساخته می‌شوند بنابراین بهتر است علاوه بر در نظر گرفتن جنس میز تلویزیون (چوبی، فلزی، شیشه‌ای و غیره)، مجسمه‌ها با دکوراسیون‌های مختلف هماهنگی داشته باشند.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودکان

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق کودکان اهمیت خیلی زیادی برای والدین آن ها دارد زیرا فرزندان آن ها وقت زیادی از روز خود را در آن می گذرانند که تاثیر خیلی زیادی در روحیه آنها و خلقیات آنها خواهد داشت، پس بهتر است که طراحی اتاق فرزندان شما طوری باشد که  اتاق فرزندتان با سن و روحیات آنها تناسب داشته باشد تا از قرار گرفتن در آن اتاق احساس امنیت و آرامش و شادابی داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم که با قوانین دکوراسیون داخلی اتاق کودک آشنا باشید و برای فرزند خود این وقت و انرژی را بگذارید تا نتیجه آن را در شخصیت او مشاهده کنید زیرا بچه هایی که در محیط های آرام و سالم و با انرژی مثبت بزرگ می‌شوند معمولا بچه های آرام تر و خلاق تر و باهوش تری هستند.



عوامل موثر در چیدمان و زیبایی دکوراسیون اتاق کودک :

طراحی اتاق کودک

چیدمان اتاق کودک یکی از لذت هایی است که در دکوراسیون برای انسان هیجان زیادی ایجاد می کند و هر کس می تواند با کلی ذوق و شوق دکور اتاق کودک را بچیند . برای اینکه بتوانید طراحی اتاق کودک را به نحو احسن انجام دهید لازم است ابتدا همه ابعاد اتاق مثل درب ، پنجره ، کلید پریزها ، کف ، سقف و رنگ دیوارها را در نظر بگیرید ، سپس بر اساس آنها به خرید وسایلی که می خواهید در اتاق بچه بچینید اقدام نمایید .

 تم و رنگ آمیزی اتاق کودک

صورتی و  آبی از تم های رایج برای اتاق کودکان است که در ترکیب با این رنگ ها شما می توانید رنگ های دیگر مثل سفید ، آبی ، سبز ، طوسی ، زرد ، خاکستری ، مشکی ، ارغوانی ، یاسی و بنفش را نیز پیاده سازی کنید .

کفپوش در دکوراسیون اتاق کودک

کفپوش اتاق کودک می تواند از سرامیک و یا ورق پارکت باشد . شما می توانید برای پوشش کف اتاق کودک یک فرش نرم پهن کنید تا کودکان بتوانند به راحتی بر روی آن بازی و استراحت کنند .

نورپردازی اتاق کودک

شما با یک لوستر زیبا و یا نصب چراغ هایی زیبا در قسمت هایی که در دسترس کودکان نباشد ، می توانید نور اتاق کودک را تامین کنید .

چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق کودک

چیدمان دکوراسیون داخلی اتاق کودکان با همفکری دیگر اعضای خانواده مثل پدر ، مادر ، خواهر و برادر اجرا می شود . زمانی که برای کودکان سرویس خواب تهیه می کنید بهتر است رشد آنها را نیز در نظر بگیرید و سرویسی بخرید که حداقل چهار یا پنج سال بتوانید از آن استفاده کنید . قبل از خرید اشیاء اتاق کودک می بایست سلایق کودکانتان را در نظر بگیرید و طبق سلیقه  و رویا پردازی هایی که برای اتاقشان در ذهن دارند ، خرید کنید تا کودکانتان رضایت کافی از اتاق خواب و محل استراحت خود داشته باشند .

اگر کودکتان به سنی رسیده است که خود می تواند در خرید کردن نظر بدهد ، بهتر است به نظرات او توجه کنید تا اعتماد به نفس کودک شما بالا برود و در آینده نیز بتواند تصمیمات به جایی در زندگی اتخاذ کند .

دکوراسیون خلاقانه اتاق کودک با گهواره

همان طور که می دانید اولین آیتمی که برای دکور کردن اتاق کودک باید حتما از آن استفاده شود گهواره است. این محصول را شما می توانید به صورت ساده و یا صورت دو کاره برای اتاق خواب فرزند خود مد نظر قرار دهید. محصولات دو کاره با باز شدن قیدهای کناری در طی گذر زمان این امر را برای شما فراهم می آورد که بعد از استفاده از گهواره صاحب یک تخت خواب باشید. از سوی دیگر شما می توانید گهواره های خود را همراه با میز تعویض پوشک خریداری کنید تا روند استفاده از آن برای شما ساده تر دنبال شود. این را به یاد داشته باشید که دیزاین کردن گهواره با شال تخت مخصوص نوزاد و کوسن های فانتزی با المان های متمایز انتخاب های است که برای یک دکوراسیون خلاقانه اتاق کودک در پیش روی شما قرار دارد.


دکوراسیون خلاقانه اتاق کودک با مبل

اگر می خواهید شبیه دکوراتورهای حرفه ای ایده پردازی کنید به شما توصیه می کنیم خیلی فضا را آشفته و شلوغ ایده پردازی نکنید. هر چقدر فضا ساده تر باشد شما راحت تر می توانید در محیط برای مراقبت از فرزند خود در رفت و آمد باشید. استفاده از مبل در کنار گهواره نه تنها سبب راحتی بیشتر شما می شود که سبب خواهد شد شما شما یک دکوراسیون مدرن را برای فرزندتان به تصویر بکشانید. ما به شما توصیه می کنیم از هر تم رنگی برای خرید سرویس خواب نوزاد استفاده می کنید از رنگی صد در صد متضاد برای مبل تکی و پاف جلو مبلی استفاده کنید. این امر سبب تمایز بین دکوراسیون اتاق فرزند با وسایل مورد نیاز شما می شود که خودایده ای منحصر به فرد برای دکوراسیون خلاقانه اتاق کودک به شمار می آید. کارهای خلاقانه با مبل و پاف جلو مبلی به سادگی ممکن است کافی است شما از پاف های صندوقی استفاده کنید و وسایل بازی فرزند خود را در صورت عدم نیاز در آن قرار دهید.


تزئین سقف اتاق کودک

سقف یکی از اساسی ترین اجزاء اتاق کودک است که نباید ساده باشد و بهتر است با اجرای سقف کاذب با طرح کهکشان یا اقیانوس ، گچ بری های حرفه ای با چراغ های سقفی ، نمد و تور و یا کناف ، سقف اتاق را طوری تزئین کنید که کودک از تماشای آن لذت ببرد و با خیالی آسوده به خوابی عمیق فرو برود .


 استفاده از عکسهای کودک و دیگر عکسهای تزئینی در دکوراسیون اتاق

کودکان هوس خاصی به تماشای عکسهای خودشان و نشان دادن آنها به دوستان و دیگران دارند . اگر بخشی از دکوراسیون اتاق کودک را به عکسهای او و دیگر عکسهای تزئینی اختصاص دهید و یک آلبوم خاطرات از رشد کودکتان بسازید ، علاوه بر چیدمانی زیبا موجب شوق و ذوق کودک شوید و اعتماد به نفس او را بالا ببرید .

دکوراسیون خلاقانه اتاق کودک با استیکرهای دیواری

اگر می خواهید فضای مرتبط با سیسمونی اتاق نوزاد را دیزاین کنید خرید استیکرهای دیواری ایده های بسیار خلاقانه ای را برای شما فراهم می سازد. شما کافی است از کاغذ دیواری و آیتم های استیکری جنگلی استفاده کنید و با استفاده از یک چادر فانتز سرخ پوستی یک حس جنگلی را در محیط اتاق خواب فرزندتان به رخ بکشانید. در نظر گرفتن آیتم های رنگی در کنار تخت خواب های ساده و لوکس تاثیر گذاری بسیار عجیبی را برای شما فراهم می کند. خرید استیکرهای برجسته و ساده و خرید کاغذ دیواری های کودکانه اگر شما در منزل مسکونی خود به سر می برید بهترین گزینه انتخابی برای دیزاین کردن فضای داخلی منزل شما محسوب می شود.

ست کردن فرش و مبل

یکی از مهمترین نکات برای رسیدن به دکوراسیونی خاص و زیبا، داشتن تعادل و هماهنگی و ایجاد آن بین عناصر مختلف یک دکوراسیون است. از بهترین روش ها برای ایجاد تعادل و هماهنگی ست کردن رنگ های اجزای مختلف دکوراسیون به ویژه فرش و مبل است‌.
با توجه به اینکه این دو عنصر از بزرگترین وسایلی هستند که در اتاق نشیمن توجه ها را به خود جلب می کنند، نه تنها از لحاظ رنگ باید با هم مطابقت داشته باشند بلکه باید اندازه آنها نیز به درستی و دقت انتخاب شود.
 در این مطلب قرار است چند نکته درباره ست کردن فرش و مبل و طراحی اصولی منزل خود بدانید. در ادامه با ما همراه باشید

نکات مهم برای انتخاب فرش نسبت به مبل
انتخاب فرش همرنگ مبل
اگر شما طرفدار دکوراسیونی مینیمال و یکدست هستید، فرشی که همرنگ مبلمان شما باشد فضای دلخواهتان را ایجاد می‌کند. سادگی این سبک باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد، اما پیشنهاد ما این است که رنگ فرش شما از همان توناژ ولی کمی تیره و یا روشن‌تر باشد و همچنین خوب است تا دیگر وسایل شما از رنگ‌های متفاوتی استقاده شود که فضا خسته کننده و بی روح به نظر نرسد.

بافت مبل و فرش
استفاده از عناصر که بافت های متنوعی دارند می تواند یه جذابیت یک فضا کمک کند. یکی از ساده ترین و کاربردی ترین انتخاب ها این است که یک بافت متضاد برای فرش و مبل خود انتخاب کنید. برای مثال یک فرش نرم با پرزهای بلند در مقابل یک مبل با پارچه ای مثل کتان که ساختار منسجم تری دارد.
توصیه و پیشنهاد ما به شما برای داشتن یک فضای جذاب تر این است که تا جایی که می توانید عناصر با بافتهای مختلف را به آن اضافه کنید‌. اما در یک تناژ رنگی باقی بمانید!

انتخاب فرش همرنگ کوسن ها
مدل دیگر از ست کردم فرش و مبل، ست کردن آنها با کوسن است. خیلی از افراد دوست ندارند رنگ فرش با بدنه مبل آنها یکسان باشد؛ اگر شما هم از این دسته افراد هستید، می‌توانید از کوسن‌ها کمک بگیرید. با خرید فرشی همرنگ کوسن و یا دوختن کوسن‌هایی همرنگ فرش، به صورت نامحسوسی میان فرش و مبل‌ها تناسب ایجاد می‌کنید و شاهد منظره‌ای دلنشین خواهید شد!

از رنگ سبز غافل نشوید
رنگ سبز سرشار از انرژی و عشق است. استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون داخلی زیبایی منزل و یا محل کارتان را دوچندان می‌کند. ترکیب این رنگ در کنار رنگ‌های زرد جذابیت ظاهری زیبایی را ایجاد می‌کند.
بنابراین اگر می‌خواهید از تکنیک رنگ‌های متضاد استفاده کنید، برای ست کردن مبل زرد از فرش زرد رنگ استفاده کنید. البته مبل سبز با رنگ‌های دیگر هم ست می‌شود و این بستگی به میزان علاقمندی شما دارد.

شکل فرش
مطمئن ترین راه برای ایجاد یک دکوراسیون هماهنگ این است یا یک فرش مستطیلی انتخاب کنید که با نحوه چیدمان و شکل مبل ها نیز هماهنگی دارد. اما اگر دوست دارید که متفاوت تر عمل کنید و دکوراسیونی خاص و جذاب داشته باشید به شما استفاده از فرش های گرد را نیز پیشنهاد می کنیم این زیبایی را میتوانید با یک آینه گرد به اوج برساینید.

  انتخاب رنگ مکمل برای فرش و مبل
هنگام انتخاب رنگ فرش قانونی وجود ندارد، فقط پیشنهاداتی برای زیباتر شدن منزل به شما ارائه می‌شود که یکی از این پیشنهادات جذاب، استفاده از فرشی است که همرنگ مبلمان شما نباشد. البته به این معنی نیست که هر رنگی را می‌توان خریداری کرد، بلکه منظور رنگ‌های مکمل و مناسبی است که زیبایی خانه شما را چند برابر می‌کند. دقت کنید که باید فرش مورد نظر با تمام دکور خانه هماهنگ باشد. با نکاتی از ست کردن فرش و مبل زیبایی خانه خود را چند برابر کنید.

فقط میز جلومبلی روی فرش!
اگر نشیمن شما محدودیتی ندارد و به اندازه کافی بزرگ است، حتما این سبک چیدمان را امتحان کنید‍! کافیست فرشی با طرح و سبک دلخواهتان را با ابعادی خریداری کنید که هیچ یک از پایه‌های مبل روی فرش قرار نگیرد تا نقطه کانونی خانه خود را بسازید. البته توجه داشته باشید فرش شما زمین بازی نیست که هیچ وسیله ای روی آن قرار نگیرد، بهتر است از یک میز جلو مبلی برای خالی نبودن فضا استفاده کنید. هرچقدر هم که مبلمان و فرش‌های شما زیبا و برازنده باشند، بدون میز جلو مبلی آن‌طور که باید جلوه خود را نشان نمی‌دهند، پس سعی کنید در انتخاب میز جلو مبلی خود کمی وسواس به خرج دهید.