میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

انواع اپن آشپزخانه

شاید قبلاً هرگز از آن نشنیده باشید ، اما در اینجا به شما نشان می دهیم که انواع مختلفی از آشپزخانه وجود دارد! می دانید که آشپزخانه امروز عمدتاً به صورت باز طراحی شده است که هم مزایا و هم معایبی دارد. بزرگترین مشکل طراحی آزاد در طراحی معماری مدرن این است که هم از نظر بصری و بو و جریان هوا مانند گذشته حفظ نشده اند. 

در اینجا شما آشنا میشین با سبک های مختلفی از طراحی آشپزخانه اپن و می‌بینید که آشپزخونه های اپن به 3 دسته تقسیم میشن:

1- مدل اپن کاملاً باز
2- اپن نیمه باز
3- اپن با قابلیت بسته شدن

بنابراین ، هنگام صحبت در مورد طراحی آشپزخانه اپن ، باید بدانیم که باید با توجه به سلیقه مالک و محیط ، انواع مختلفی را انتخاب کنیم.
ضمناً یک نکته: کلمه «اپن» در بین عموم مردم به دو چیز اشاره میکنه:

  1. آشپزخانه به عنوان یک سبک کلاسیک و قدیمی طراحی شده است.
  2. قسمتی از کابینت در داخل و خارج آشپزخانه ، به عنوان میز استفاده می شود


مدل اپن آشپزخانه ایرانی با طرح‌های زیبا

همانطور که اشاره کردیم ، مدل آشپزخانه اپن ، به ویژه بخش بیرونی آن ، در دکوراسیون منزل تأثیر دارد. بنابراین ، سبک و مدل آشپزخانه باید با سبک دکوراسیون منزل سازگار باشد. اگر سبک و چیدمان لوازم خانگی شما کلاسیک است ، باید از یک کابینت کلاسیک و سپس طراحی کلاسیک و Inlay در کانتر اپن استفاده کنید. در مقابل ، اگر سبک خانه شما مدرن باشد ، پس از آن طراحی و مدل آشپزخانه شما نیز باید مدرن باشد.

بسیاری از افراد به هماهنگی کابینت های آشپزخانه و سبک مدل های اپن توجه نمی کنند. به همین دلیل آنها حتی از بهترین و زیباترین طرح استفاده می کنند ، نامناسب خواهد بود و توجه مردم را به خود جلب می کند.

بنابراین اولین آیتم در انتخاب اپن آشپزخانه، هماهنگی آن با سبک کلی چیدمان منزل‌ است. این نکته را باید برای انتخاب کابینت آشپزخانه نیز مد نظر قرار دهید.

مدل اپن آشپزخانه

در آشپزخانه که با چنین مدل های اپن طراحی شده است ، به دلیل طراحی دیوارها و کابینت های آشپزخانه ، فضای داخلی از قسمت بیرونی آشپزخانه کاملاً قابل مشاهده است. ما این مدل را "آشپزخانه باز" می نامیم. همونطور که در اسمش هم هست، حسن این طراحی اینه که فضای داخل منزل رو بزرگ نشون میده و باعث میشه خونه دلبازتر باشه

اپن آشپزخانه نیمه باز

باز بودن نیمه باز به این معنی است که در ابتدا طراحی آشپزخانه توسط دیوارها و کابینت های موجود در آشپزخانه کنترل می شد. البته نمی توان آن را با آشپزخانه کلاسیک (سنتی) مقایسه کرد ، اما دید و باز بودن آشپزخانه به اندازه اپن های کاملا باز نیست.

اپن جزیره ال شکل

این مدل جزیره می تواند علاوه بر کاربردی تر کردن محیط، فضای خالی آشپزخانه ی شما را پر کند. 
مزایا: جزیره آشپزخانه به شکل L به اندازه کافی بزرگ است که بیشتر لوازم جانبی را در خود جای می دهد. طراحی عملکردی آن تضمین می کند که فضای پخت و پز کافی داشته باشید. همچنین می توانید صندلی های بیشتری را در آشپزخانه قرار دهید.
معایب: اگرچه جزایر باز می توانند فضای زیادی را برای شما فراهم کنند ، اما طراحی آشپزخانه شما را نیز پیچیده می کند و از این طریق طراحی اصلی آشپزخانه را از بین می برد.

مدل آشپزخانه دو طرف اپن

دراین مدل آشپزخانه ، ورودی آشپزخانه از هر دو طرف است. برای این مدل ، کانتر اپن حالت جزیره است و از هر دو طرف باز است. آنها معمولاً از کابینت های جزیره متحرک برای طراحی چنین مدل هایی استفاده می کنند تا کاربران بتوانند کانترهای اپن را حرکت دهند. البته مدل ثابت آن نیز بسیار دیده می شود.

مدل آشپزخانه دو طرف اپن، جدیدتر از مدل‌های یک‌طرفه است و باعث می‌شود فضای خانه و آشپزخانه، بزرگتر و دلبازتر به نظر برسد.


اپن جزیره مستطیلی

یک طراحی ساده باعث می شود این اپن ها در هر آشپزخانه کارآمد باشند. این اپن فضای کاری خوبی را فراهم می کند.

مزایا: این اپن در هر جایی از آشپزخانه می تواند قرار بگیرید. اگر به تعداد کمی کابینت جهت ذخیره سازی بیشتر نیاز دارید انتخاب این اپن آشپزخانه برای شما بهتر خواهد بود. آن ها همیشه در دسترسند و فضای مناسبی جهت آشپزی در اختیار شما قرار می دهند.
معایب: بله این جزایر ساده و کارآمد هستند اما از نظر برخی از صاحبخانه ها خسته کنند نیز می باشند مگر اینکه بزگتر یا ظاهر پیچیده تری داشته باشند.  


اپن دایره یا نیم دایره:
اگر می خواهید به آشپزخانه ی خود شخصیت بدهید، اپن نیم دایره ممکن است برای شما مناسب باشد. این اپن می تواند به صورت دایره ی کامل یا نیم دایره طراحی شود.

مزایا: جزایر دایره ای جلوه بصری پویایی را به آشپزخانه اضافه می کند.  طرح های مدور می تواند مناطق نشیمنی گسترده ای را ایجاد کند که به راحتی مهمانان دور آن جمع شده و از آن لذت می برند.
معایب: فضای آماده سازی و ذخیره سازی همیشه با جزایر دایره ای کارآمد نیستند.  مگر اینکه کابینت های شما برای سفارشی کردن گزینه های خلاقانه ای داشته باشد.

سخن پایانی
آشپزخانه‌های اپن از دهه هفتاد شمسی تا کنون، بخش مهمی از دکوراسیون خانه‌های ایرانی و حتی جهان را تشکیل می‌دهند. به دلیل استقبالی که از طرح اپن یا باز آشپزخانه شده، هر ساله مدل‌های متنوع و جذابی از مدل آشپزخانه اپن به مشتریان عرضه می‌شود که هر کدام در نوع خود جذاب و بی‌نظیر هستند.

در این محتوا سعی کردیم به طور خلاصه چند نمونه از مدل آشپزخانه اپن با طرح‌های جذاب و امروزی را به شما معرفی کنیم که امیدواریم مورد پسندتان واقع شده باشد. ازین که تا پایان همراه این مقاله بوده‌اید از شما سپاسگزاریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد