میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

میز تلویزیون مدرن

انواع میزتلویزیون مدرن ساخت محصولات ام دی اف، فروش انواع قطعات و محصولات ام دی اف

میز تلویزیون مناسب دکوراسیون شما

میز تلویزیون و هماهنگی آن با دکوراسیون موضوعی است که امروز درباره آن صحبت می‌کنیم. تنوع وسایل منزل و لوازم خانگی تمامی ندارد. هر روز انواع طرح و مدل‌های جدید و شیکی وارد بازار می‌شود که ممکن است دست برخی افراد را برای انتخاب درست ببندد. از طرفی این تنوع بالا باعث شده است که در بازار برای تمام سلیقه‌‌ها چیزی وجود داشته باشد و هر کس مطابق معیارهای شخصی محصول مورد نظرش را خریداری کند.

در تمام این انتخاب‌ها باید حواستان به دیگر المان‌های موجود در محیط باشد و همه چیز را جوری انتخاب کنید که کاملا با هم هارمونی داشته باشند. میز تلویزیون یک کالای اساسی است که غالبا در مرکز دید سایرین قرار می‌گیرد.

هر چقدر تلویزیون و میز تی وی با محیط مچ باشند، جذابیت دکوراسیون بیشتر به چشم می‌آید اما برعکس اگر میز تلویزیون مطابق استانداردهای ست کردن دکوراسیون خریداری نشود حتی اگر گرانترین میز بازار هم باشد باز به چشم نمی‌آید و جوری که باید جلوه‌گری نمی‌کند.

درادامه به معرفی انواع میز تلویزیون و راهنمای خرید میز تلویزیون به همراه تصاویر میپردازیم.



انواع میز تلویزیون


انواع میز‌های تلویزیون از نظر سبک عبارتند از:

  • میز تلویزیون مدرن
  • میز تلویزیون کلاسیک
  • میز تلویزیون سلطنتی

که ممکن است هرکدام از این میزها دارای پایه بوده یا اینکه بر روی دیوار نصب شوند. به همین دلیل در ادامه تصاویری که مشاهده می‌کنید مجموعی از میزهای ساده، کلاسیک و لاکچری هستند.


میز تلویزیون مدرن

کلمه مدرن که این روزها خیلی زیادتر از سابق آن را می‌شویم نوعی سبک چیدمان منزل است که شعار پایه گذاران این سبک less is more به معنی حتی تزئیات کم هم زیاد هست، می‌باشد‌. در این سبک از عنصر سادگی‌‌ بیش از همه چیز بهره گرفته شده است و یکی از محبوب‌ترین سبک‌ها بین افراد است.

میزهای مدرن عموما طراحی ساده و خطوط موازی و زاویه‌‌های تندی دارند. این سبک غالبا از رنگ‌های خنثی مانند سفید،‌ مشکی و طوسی بهره می‌برد و برای خانه‌های متراژ پایین آپارتمانی یا خانه‌هایی که سبک چیدمان لایت و به دور از پیچیدگی دارند بهترین است. میز تلویزیون مدرن فضا را شلوغ جلوه نمی‌دهد و کم پیش می‌آید کسی از خریدن میز‌ مدرن پشیمان شده و دلش را بزند.

میز تلویزیون مدرن

میزتلویزیون مدرن

میز تلویزیون مدرن

میزتلویزیون مدرن


 میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک را می‌توان در نقش و نگارهای مختلف،‌ خطوط منبت کاری، پایه‌های طرح‌دار و رنگ‌های تیره یافت. این میزها عموما از جنس چوب به رنگ‌های قهوه‌ای و گردویی یا ام‌دی اف طرح چوب ساخته می‌شوند. در دکوراسیون کلاسیک باید نقطه کانونی منزل مشخص شود و تمامی اکسسوری و دکوری و وسایل در دو طرف این نقطه کانونی به صورت قرینه چیده شوند پس بهترین گزینه برای مشخص کردن نقطه کانونی قرار دادن میزان تلویزیون در این نقشه است.

 میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک

میز تلویزیون کلاسیک


میز تلویزیون سلطنتی

این میزها نیز زیر مجموعه‌ای از سبک کلاسیک هستند و اگر متراژ بالایی در اختیار دارید یا تلویزیون با ابعاد خیلی بالا دارید بهترین گزینه خرید میز سلطنتی است. چرا که عریض و طویل است و سایز آن به نسبت باقی میزها بزرگتر است.

این مدل جزو مدل‌های لاکچری و اشرافی محسوب می‌شود و در هر فضایی قرار گیرد محیط‌ را تحت تأثیر قرار می‌دهد و جلوه‌گری می‌کند. تنوع طرح و رنگ در این مدل‌ها زیاد است و جذابیت طراحی آن می‌تواند محیطی لوکس‌ و آنتیک به وجود آورد البته این مدل وزن و قیمت بالایی دارد و ممکن است جابجایی و خرید آن برای همه ممکن نباشد اما کیفیت بالای این سبک می‌تواند دلیل قانع کننده‌ای برای سفارش و خرید میز تلویزیون سلطنتی باشد.

میز تلویزیون سلطنتی

میز تلویزیون سلطنتی

میز تلویزیون سلطنتی

میز تلویزیون سلطنتی




کلام آخر پیرامون خرید میز تلویزیون 


همان طور که در طی معرفی مقاله پیش رو مطالعه کردید. برای خرید میز تلویزیون انتخاب های بی شماری در پیش روی شما قرار دارد. دیگر خرید میز تلویزیون شیشه ای خیلی روی بورس نیست. از همین رو توصیه می شود محصولات چوبی را به خانه مهمان کنید. امید است مطالب پیش رو در راستای رسیدن به ایده ال ترین ها مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

کمد دیواری با تخت تاشو

تخت خواب کم جا و تخت‌های تاشوی دیواری، موضوع اصلی صحبت ما در اینجا هستند. با انواع تخت دیواری تاشو می‌توانید علاوه بر داشتن یک دکوراسیون زیبا، به بهترین شکل از کمترین فضای منزل و اتاق‌ها استفاده کنید و کمبود فضا را تا حد زیادی جبران کنید. حتماً می پرسید چگونه؟ در این مقاله می‌خواهیم تعداد زیادی مدل تخت خواب دیواری زیبا و جدید را با هم مرور کنیم. با دیدن این مدل‌ها، هم راحت‌تر می‌توانید نسبت به انتخاب بهترین تخت کمدی تاشو برای خودتان اقدام کنید و هم می‌توانید مزایای تخت خواب تاشو دیواری را، بهتر بشناسید.

بنابراین اگر یک اتاق خیلی کوچک با دیوار کج دارید، یا دوست دارید تخت‌خوابتان چند کشوی اضافه داشته‌ باشد؛ بهتر است از فکر خرید تخت خواب‌های بازاری بیرون بیایید و به سراغ خرید تخت‌های تاشو بروید.

تخت‌های جک‌‌دار: به طور کلی تخت خواب های جک دار مناسب‌ترند و ظاهر بهتری به دکوراسیون خانه می‌دهند
تخت‌های بدون جک: این نوع تخت نقطه مقابل تخت‌های جک‌ذار هستند و تأثیر چندانی در زیبایی خانه و دکوراسیون ندارند!
تخت‌خواب‌های فانتزی: نوع دیگر از تخت خواب های تاشو ، تخت خواب های فانتزی هستند؛ این تخت خواب ها را می‌توانید در شکل‌ها و طرح‌های مختلف سفارش بدهید مثلاً یک تخت به شکل ماشین داشته باشید و یا به راحتی صاحب یک تخت به رنگ سبز براق شوید؛
تخت خواب تاشوی کلاسیک: تخت خواب تاشوی کلاسیک هم آخرین نوع این تخت است که ساده است و راحتی لازم را برای شما فراهم می‌کند.

کمد دیواری اتاق خواب با تخت تاشو
این نوع از کمدها که همراه با تخت عرضه می­شوند، به شما کارایی و زیبایی را به صورت هم‌زمان ارائه می‌دهند.
امروزه حتی در محیط‌های بسیار مدرن از نظر دکوراسیون، کمد دیواری دارای تخت تاشو در فضای اتاق خواب استفاده می‌شود؛ زیرا بهترین گزینه موجود برای این محیط به شمار می‌آید.

تخت خواب تاشو یک نفره
تخت‌خواب‌ های تاشو برای کسانی که در طول روز به فضای اتاق‌شان احتیاج دارند به معجزه شبیه است. خانه‌ی خیاطی را در نظر بگیرید که یک اتاق بیشتر ندارد. اگر بخواهد از اتاقش به‌عنوان اتاق خواب استفاده کند، دیگر جایی برای وسایل خیاطی‌اش نخواهد داشت و اگر هم اتاق را به محیط کار اختصاص بدهد، شب‌ها را مجبور است در هال و روی زمین بخوابد. ولی اگر کسی بتواند خیاط مورد نظر ما را با معجزه‌ی تخت ‌های تاشو آشنا کند، بزرگ‌ترین لطف و کمک را در حق او انجام داده است. همان‌طور که معلوم است این تخت دارای پایه است و استاندارهای لازم یک تخت تاشوی مناسب را دارد. 

کمد دیواری با تخت تاشو دونفره
به دنبال یک تخت کم جا و دو نفره هستید؟ در این صورت توصیه می‌کنیم به سراغ کمد دیواری‌های خاصی بروید که این نوع تخت‌ها را در درون طراحی خود جای داده‌اند. انتخاب یک کمد دیواری اتاق خواب با تخت تاشو دونفره بهترین گزینه موجود برای زوج‌هایی است که به تازگی زندگی خود را در یک آپارتمان با متراژ کم آغاز کرده‌اند. این نوع کمد دیواری با تخت تاشو می‌تواند کلیه نیازهای شما عزیزان را به طور کامل برطرف کند؛ زیرا هم اندازه مناسبی دارد و هم به راحت باز و بسته می‌شود.


نکاتی که برای سفارش یا خرید تخت‌های تاشو باید بدانید!
اگر قصد سفارش و خرید تخت تاشو دارید، برخی از مهم‌ترین نکاتی که باید بدانید عبارت‌اند از:

  • جنس تخت ‌های تاشو تنوع چندانی ندارد و اگر قرار باشد یک تخت خوب و با عمر طولانی داشته باشید باید از سازنده بخواهید از متریال باکیفیت استفاده کند.
  • ابزار و یراق‌آلاتی که در ساخت تخت‌های تاشو استفاده می‌شوند در کیفیت نهایی کار، تأثیر زیادی دارند.
  • از قبل مدل پیشنهادی‌تان را به‌طور کامل برای سازنده توضیح بدهید و از او بخواهید طرح اولیه را به شما نشان بدهد تا بتوانید مدل و رنگ نهایی را تأیید کنید.

با رعایت نکات بالا، می‌توانید از خرید تخت تاشوی خودتان مطمئن باشید و با خیال راحت این کار را انجام دهید.